Pagina's

vrijdag 11 november 2016

Verslag OnStage Amsterdam

Het is een beetje stil hier maar wel met een goede reden. Afgelopen zaterdag was het halfjaarlijkse Stampin' Up event waarbij demonstrators uit het hele land bij elkaar komen en ik mocht display stamper zijn. Echt super cool!



Twee maanden geleden kreeg ik een doos met nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus en daar moest ik 15 projecten mee maken ter inspiratie van de andere demonstrators. Dat was wel even doorwerken want normaal maak ik niet zoveel projecten in zo'n korte tijd maar het was wel een super leuke uitdaging. Hier alvast een korte impressie van wat ik gemaakt heb. Als je me de komende tijd volgt krijg je een uitgebreide beschrijving te zien. Welk project vind jij het leukst? Wie weet vind je hem wel in je brievenbus...



Het event was ook super leuk. Bij binnenkomst kregen we al een leuke goodiebag krijgt met een mooie stempelset en gedurende de dag kregen we nog meer mooie producten. Ook was het leuk om de mensen die ik in april had ontmoet weer te zien.

Janny Gruitrooij - van Lieshout, Miriam Cooijmans, ik, Nicolet Mulder, Mandy Buckens, Marit Bentvelsen-Ruarus en Jose Arbeider


Op zo'n event is het traditie om iets kleins te maken wat je kunt swappen (ruilen) met de andere demonstrators. Voor mijn teamgenootjes maakte ik met de Botanical Builder Framelits Dies en de nieuwste In Colors medailles.



Deze waren best veel werk dus voor de andere demonstrators heb ik een klein kaartje gemaakt met de Touches of Texture set en de Banner Triple Punch. De techniek die ik daarbij gebruikte heb ik hier beschreven.


Ik kreeg super veel mooie kaartjes, zakjes en doosjes terug. Het leuk is geen swapje hetzelfde is ondanks dat sommige mensen dezelfde set hadden gebruikt.


We gingen ook zelf met de nieuwste materialen aan de slag maar daar vertel ik later meer over. Het was een super gezellig dag. Wil jij ook zo'n leuke dag meemaken? Dat kan door zelf demonstrator te worden. En daarbij hoef je niet meteen een eigen bedrijf op te zetten hoor. Je kunt het ook lekker voor je zelf doen want je krijgt gelijk een flinke korting als je instapt. Wil je meer weten neem dan contact met mij op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten